Subject: FW: P25012 Heina tn ristmik; Geotehniliste uuringute kava
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:58:05 +0300

Tere

Palun registreerida ja suunata täitmiseks mulle.

Asjatoimik: Riigitee 92 Tartu–Viljandi–Kilingi-Nõmme km 70,214 asuva Heina
tn juurdepääsu ristmiku ümberehitamine

Asjatoimiku viit               8-1/22-039

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Taavi Sadam <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 11:21 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: P25012 Heina tn ristmik; Geotehniliste uuringute kava

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Heina tn ristmiku geotehniliste uuringute kava.

Tervitades

Taavi Sadam

Projektosakonnajuhataja

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B

M: +372 5110864

E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.